PALVELEMME MYÖS POIKKEUSTILANTEESSA

SIGNAL PARTNERS PALVELEE MYÖS POIKKEUSTILANTEESSA

Olemme päivittäneet toimintaohjeitamme turvataksemme henkilöstöämme, asiakkaitamme ja kumppaneitamme koronavirukselta (Covid-19) sekä varmistaaksemme asiakaspalvelun jatkuvuuden.

Asiakaspalvelun varmistaminen
Epidemian ja poikkeustilan aikana tavoitteemme on pitää päivittäinen toimintamme mahdollisimman sujuvana. Panostamme digitaaliseen työympäristöön, ja suosimme etätyöskentelyä aina, kun se on mahdollista. Järjestämme asiakastapaamiset mahdollisuuksien mukaan etänä välttäen tartuntariskit. Asiakkaan luona tapahtuvissa palvelutehtävissä noudatamme asiakkaidemme omia ohjeistuksia.

Toistaiseksi epidemia ei vaikuta toimituksiimme eikä asiakaspalveluumme. Ainoa ero normaaliin käytäntöön on se, ettemme matkusta asiakastapaamisiin lentokoneella. Lisäksi suunnittelemme jokaisen asiakaskäynnin huolellisesti erikseen asiakkaan omat ohjeistukset huomioiden.

Signal Partnersin henkilöstö
Olemme laatineet henkilöstölle selkeät toimintaohjeet epidemian ehkäisemiseksi ja toiminnan turvaamiseksi. Henkilöstömme työskentelee pääsääntöisesti etänä, ja kokoukset on muutettu digitaalisiksi. Henkilöstömme matkustuskielto on astunut voimaan terveysviranomaisten ja valtioneuvoston suositusten mukaisesti jo viime viikolla. Tuotantotilamme on eristetty muilta työntekijöiltä, ja tuotantotiimit (laitehuolto, esiasennus ja logistiikka) on jaettu kahteen toisistaan erillään toimivaan ryhmään, jotka työskentevät kahdessa vuorossa.

Seuraamme tilannetta jatkuvasti, ja toimimme viranomaisten ja asiakkailta saatujen ohjeiden mukaisesti. Tiedotamme mahdollisista muutoksista välittömästi.

Lisätiedot:

Pekka Laitinen
[email protected]

Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIN
  • Pinterest
Share
Tagged in